• FR
  • NL
Site carrière Fiducial : toutes nos offres d'emploi
Fiducial

Suivez nous

  • Accueil
  • Candidature spontanée

Vous êtes ici :  Accueil  ›  Liste des offres  ›  Détail de l'offre

Site carrière Fiducial : toutes nos offres d'emploi
Fiducial

Menu Site carrière Fiducial

  • Accueil
  • Candidature spontanée
Moteur de recherche d'offres d'emploi Fiducial
Voir toutes les offres
Flux RSS et autres flux
Information

Polyvalente Administratief(ve) medewerk(st)er (NL/FR)

  • Envoyer cette offre à un ami
  • Imprimer cette offre (nouvelle fenêtre)
  •  


Vacaturegegevens

Algemene informatie

Referentie

PN-FOWB-39459  

Publicatiedatum

23-7-2025

Functiebeschrijving

Functie

ASSISTENT / RECEPTIE - Assistent

Functietitel

Polyvalente Administratief(ve) medewerk(st)er (NL/FR)

Overeenkomst

Onbepaalde duur

Arbeidsduur

Voltijds

Beroepscategorie

Bediende

Beschrijving van de missie


Hou jij van gevarieerde administratieve taken in combinatie met klantencontact? Dan is dit jouw kans!

FIDUCIAL Office Solutions versterkt zijn team en is op zoek naar een : polyvalente administratief(ve) medewerk(st)er (NL/FR).

WIE ZIJN WIJ?

FIDUCIAL OFFICE SOLUTIONS is een marktleider in B2B-distributie van kantoorbenodigdheden en meubilair.
Elke dag streeft FIDUCIAL OFFICE SOLUTIONS ernaar om zijn klanten de beste oplossingen te bieden dankzij een uitgebreid en creatief assortiment van meer dan 12.000 producten om aan de behoeften van bedrijven te voldoen.
Wil jij ook bij de 3de grootste speler op de markt van kantoorbenodigdheden horen en je aansluiten bij een jong, dynamisch team in Brussel? Ben jij klaar voor een uitdaging in een bedrijf dat ontwikkelingskansen en een baan met gevarieerde taken biedt? Dan ben jij misschien wel onze toekomstige FIDUCIAL!

FUNCTIEBESCHRIJVING:

Je speelt een sleutelrol in het administratief beheer en bent het eerste aanspreekpunt van onze verkopers en leveranciers voor gepersonaliseerde producten.
Na begeleiding van de manager ben je verantwoordelijk voor de volgende taken:

• Het beheren van gepersonaliseerde en bedrukte producten;
• Het eerste aanspreekpunt zijn voor onze verkoopmedewerkers en leveranciers voor deze producten;
• Diverse administratieve taken uitvoeren:
- e-mails verwerken, telefonisch opvolgen;
- bestellingen coderen (aan- en verkoop);
- facturen van leveranciers valideren;
- proeven en leveringen opvolgen;
• Onderzoek voeren en advies geven over producten;
• Het klantenloyaliteitsprogramma beheren;
• Op termijn onze verkopers opleiden in nieuwe producten (zodra de job onder de knie is).

Profiel


• Je hebt een bachelordiploma in administratie, marketing, communicatie, management of gelijkwaardig?
• Je hebt één jaar succesvolle ervaring in een gelijkaardige functie, zoals een stage of een studentenjob?
• Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans?
• Je houdt van administratieve taken en voelt je op je gemak aan de telefoon?
• Je hebt uitstekende communicatie-, service- en onderhandelingsvaardigheden. Je weet hoe je doeltreffend communiceert met verschillende mensen?
• Nauwgezetheid, oog voor detail en prioriteiten beheren behoren tot je sterke punten?
.... Dan ben jij precies de persoon die we zoeken!

AANBOD:

• Autonomie, afwisseling en ruimte voor ontwikkeling;
• Initiële en doorlopende training in onze producten en methoden (zodat je alle tools hebt om zelfstandig te werken);
• Een vast contract;
• Een salaris in overeenstemming met je ervaring en extralegale voordelen;
• Teambuilding;
• De kans om je te ontwikkelen binnen een team op mensenmaat, in een bedrijf met een rijke cultuur en sterke waarden (betrokkenheid, kwaliteit, trouw, enz.).
• Voor meer informatie, volg onze avonturen op onze LinkedIn pagina: “FIDUCIAL Office Solutions BeLux”!

Locatie

Plaats

Watermael-Bosvoorde

Criteria sollicitant

Minimaal vereist studieniveau

Bachelor

Talen

  • Frans (Gevorderd - C1)
  • Nederlands (Gevorderd - C1)


  • Mentions légales
  • Cookies
  • Paramétrer vos cookies
  • Accessibilité : partiellement conforme
  • Plan du site
Aller en haut